Remember Me

Hej!

Igår var jag på stan och köpte Remember Me. Vi irrade runt ett tag iförhoppning om att hitta lägsta möjliga pris. Till slut hittade vi den för 149:- på Åhléns i Nordstan :]

Jag hade gärna velat se Vampires Suck också, men det blev inget av det. Istället gick jag hem och såg på Remember Me. Började dock inte gråta(?), kanske berodde det på min käre brors spydiga kommentarer...

Jag har nu också lånat The Hungergames (på engelska nu) och har tänkt läsa den ^^

Tja, det var väl det jag hade att rapportera just nu :P

Be safe
//Astrid

Kommentarer
Postat av: Kajsa Pedersen

sv: Tack så mycket!

gå in här ; fan, varför kan man inte klistra in? Jag skickar länken på Facebook, så kan su se vampires suck på nätet for FREE!

2010-08-19 @ 20:29:59
URL: http://kajsapedersen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember Me?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0