Jacob?

Hej!

Igår sa min mamma en grej som jag bara kände att jag måste berätta. Så här var det ungefär:

M: Jag såg en påanonnsering för en grej...
A: Vampire Diaries, a jag vet :P Jag ska se det
(Mamma ler lite grann...)
A: Det händer ganska många grejer på torsdag fakriskt. Vampire Diaries har premiär, Taylor Lautner fyller arton år...
M: Taylor vem?
A: Han som spelar Jacob (är du trög? sa jag inte...)
M: Jacob?
(ÄR DU TRÖG??)
M: Är han huvudpersonen?
A: Eh, ja typ.
(Mamma fortsätter att se lite förvirrad ut...)
A: Eller tänker du på Edward? Jacob är inte vampyr.
M: Ja, jag tänkte nog på Edward...

Så min mamma är alltså helt lost när det gäller Twilight, jag måste få henne att läsa böckerna!!

Har ni varit med om något likande?

Kommentarer
Postat av: :DD

Alldeles för många!

2010-02-08 @ 19:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember Me?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0