Julia Stars

Hej!

Igår satt min käre bror vid datorn när jag hade tid till att använda den, så därför blev det inga inlägg från mig igår :[
Men det är inget jag kan göra något åt just nu!

Idag efter skolan gick jag och Agnès till Press Stop och köpte tidningen Julia Stars. Vi hade svårt att låta bli att köpa fler, och dyrare, tidningar. Men vi tvingade oss själva till att göra det!! Jag har inte hunnit kolla igenom hela tidningen än, men snart :D

Julias reporter har intervjuat typ alla!!!!!

Jag tänker bara: DET HADE KUNNAT VARA JAG!!!!!!

Har tyvärr inga bilder, försökte ta med webbkameran men det blev inte bra...

Det var allt jag hade att säga om det för tillfället :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember Me?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0