Twilight 2 disc Special Edition är MIN!!!

Hej!!

I helgen var jag i Stockholm också, hälsade på småkusiner :] Vi gick på bio och såg Prinsessan och Grodan, den var faktiskt ganska bra! När vi gick ut från biosalongen såg jag det fantastiska!!!!! Första postern på Remember Me i Sverige! :D Jag kunde tyvärr inte ta kort eftersom att det stod en kille i vägen :@ MORR!!!!!

Innan bion började gick vi runt lite i Kista Gallerian, bl.a. till Åhléns. Jag gick fram, nej rättare sagt sprang fram, till hyllan där jag såg att de hade Twilight 2 disc Special Edition!! Jag tog upp den som stod längst fram och kollade priset, 249:-. Jag tänkte att det är det väl värt :] Men jag brukar inte ta den som står längst fram i hyllan, och det var en himla tur att jag kollade på den bakom!!!!

Den bakom var felmärkt och kostade bara 149:-!!!!!!!!!


Jag gick till kassan och betalade... :D

I'm having a moment here...

(Bilder kommer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember Me?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0