The Meadow

Hej!

Många av er har säkert redan sett det här klippet, men jag tycker bara att det är så himla roligt!! Så därför lägger jag upp det nu :]


Igår sökte jag runt på nätet som en galning för att hitta noter till New Moon-The Meadow av Alexandre Desplat. Jag älskar den verkligen! Den är så fin :]
Till slut hittade jag den, kommer tyvärr inte ihåg var. Men jag skrev ut noterna, och nu har jag övat både igår och idag. Jag kan nästan hela! Yippie!!!

På svenskan håller vi just nu på med en kärleksbok. Vi ska bl.a. skriva om berömda kärlekspar, ni kan ju gissa vilka jag skriver om...
Vi ska skriva några andra saker också, och vissa av de jag skriver har också en viss anknytning till Twilight...

Det är i övrigt inte så mycket jag kan rapportera ur min "Twilightvärld" just nu.

Kommentarer
Postat av: Maria Diver

Astrid!!!!



Klippet var, hehe, as bra... ;) Men det han sjunger om ät typ sant.....

2010-02-03 @ 18:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember Me?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0