Svenska uppgift om Twilight :]

Hej!

Jag ska börja med att be om ursäkt för mitt lilla uttalande om OS igår, jag råkade bara vara på väldigt dåligt humör...

Jag upptäckte senare att det bara var gratis att vara medlem på den där sidan i 7 dagar, så jag försöker att förtänga att jag ens hittade den.

(Jag vet inte om jag redan har sagt detta eller inte, så nu säger jag det :])
I svenskan så håller vi på med en Kärlekshandbok, där vi skriver olika saker om kärlek. Bl. a. har jag skrivit några brev, som ska föreställa att vara mellan Bella och Jacob någonstans mellan Eclipse och Breaking Dawn.
Men poängen är att jag inte har skrivit att det är Bella och Jacob, utan istället heter de Isabelle och James. Dessutom är det inga varulvar och vampyrer inblandade :P
Jag har även skrivit en recension på New Moon (filmen).

Så igår skrev jag äntligen klart kladden om Berömda Kärlekspar, mitt fall triangeldramat i The Twilight Saga.

Ett tips: FÖRSÖK INTE ATT BESKRIVA BELLA, EDWARD OCH JACOB. DET GÅR INTE!!

Eller asså, det går. Men det är så sjukt svårt. T. ex. hur ska man beskriva prägling? Det tog nästan ett kapitel för Stephenie!
Men nu är jag alltså klar med den kladden, Phew!!





















(Bilden är tagen av mig, tänkte på Twilight när jag såg den...skymning...)

Ursäkta om det här inlägget ser lite annorlunda ut, min dator mår inte riktigt bra
:[

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember Me?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0