Valentine's Day

Hej!

Nu har jag reserverat biljetter till Valentine's Day imorgon :D Längtar... Agnès såg den idag på pressvisningen, jag är avundsjuk :P

Men imorgon är det alltså min tur :] Yippie!!

Lyssnar på The Score - ååh, vad jag älskar det!! Jag ser liksom scenerna framför mig, och igår lyckades jag till och med att börja gråta! Mina favoriter är nog Edward Leaves, Werewolves, Almost A Kiss, I Need You, Dreamcatcher, The Cullens och Full Moon.

Vilka är dina favoriter?











Bildkälla

Uppdatering: Jag kan inte säga vilken som är min favorit, jag har redan lagt till några stycken från det ursprungliga inlägget... Älskar You're Alive också!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember Me?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0