Ny blogg!

Hej!!

Nu har jag äntligen gjort klart min nya blogg! Det känns skönt, även om jag säkert kommer ändra några saker så småningom :]

Min förra blogg handlade mest om golf, men min nya handlar mest om twilight (det hade du kanske redan listat ut vid det här laget...). Så, nu skriver jag mitt första inlägg på väääldigt länge...

Den här veckan har jag och Agnès Eclipse-vecka!! Vi har röda band lite här och var, nån som är på? Vi funderade ett tag på att tälta uppe på ett berg, men en liten röst i våra huvuden sa att Jacob inte skulle komma och värma oss...
DO'H!!!

Apropå röda grejer så stickar jag ett par röda sockar i syslöjden och jag funderar på att pimpa dem lite... (Intresseklubben antecknar =.=")

Det kommer alldeles strax några fler inlägg :]
Tills dess:


Kommentarer
Postat av: Maria Diver

Vad fin din blogg blev!



2010-01-25 @ 20:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember Me?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0