Det är sant.

Hej!

Imorse när jag satte mig på spårvagnen så såg jag Metro ligga på platsen bredvid mig. Rubriken löd:

SNART KOMMER DE TILL SVERIGE
METRO AVSLÖJAR: "TWILIGHT"-STJÄRNOR PÅ VÄG

Min första tanke:

Fan.

Jag vet inte om jag har nämnt det här på bloggen, men jag är på konfirmationsläger under i princip hela juni. Vilket betyder att jag redan var deprimerad för att jag inte skulle kunna gå på Eclipse-premiären (jag kommer inte att kunna se den förrän den 12 juli :O!!).
Men nu måste det här också göra mig mer deprimerad.

Pricken över i är att min pappa och bror kommer att vara i Stockholm den helgen. 21 juni.

Än så länge är det bara en presskonferens, men man vet ju aldrig.

För er skull hoppas jag att det är mer än en presskonferens.

Men för min egen skull, jag kommer att bryta ihop om det är mer än så. Jag har sett fram emot det här lägret i hela mitt liv, men nu vill jag nästan inte åka mer.

Det är inte rättvist.

Jag tycker inte om att svära, så när jag väl gör det är jag extremt upprörd eller arg.

HELVETESJÄVLASKITFUCKINGBAJSKORVSDJÄVULSKALIV!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember Me?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0