Renskrivit nuu

Hej!

Nu har jag suttit i princip hela eftermiddagen och renskrivit April Fools And Simon Says. Så just nu har jag inget att renskriva, åtmintsone var det gäller twi-fictions... (*hosthost* SO *hosthost*)

Men bara för att jag har renskrivit betyder det INTE att jag kommer publicera mer nu!!

MOHAHA!!! Jag känner mig ond...

Läste lite i Eclispe igår också, kapitlet när Jasper berättar om sina ärr.

Och just det! Jag så på New Moon också, och jag upptäckte en till replik som jag tycker låter väldigt roligt! De jag har hittat innan är "We do nottttt offer second chaaances!" (Caius) och "Nottt without caaaaaauauuuuuussee!" (Marcus) XD
Men det jag "hittade" nu var:

"You stay the helllllll out offffff ma heeaaadd!" (Jacob). Det säger han till Edward i sista scenen. Lyssna på det nästa gång ni ser New Moon, Han har värsta Alabama-dialekten, om ni förstår vad jag menar xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember Me?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0