Hungerspelen nyheter!

Hej!

Jaja, jag vet att jag är lite efter med att skriva detta (som vanligt), men jag gör deet i vilket fall för jag vet att det finns vissa som inte skulle får reda på det annars...

KATNISS EVERDEEN...

...kommer att spelas av Jennifer Lawrence, som också har varit med i hyllade Winter's Bone. Jag har själv inte sett denna filmen, men jag måste säga att jag är lite sugen... :] Jag vet att många tycker att hon är helt fel, men njaa, jag tycker inte att det är såå fel ;)

PEETA MELLARK...

...kommer att spelas av Josh Hutcherson, som bland annat har spelat i Zathura (då med Kristen Stewart som hans storasyster...). Denna filmen har jag faktiskt sett, det var dock tyvärr ganska länge sedan, långt innan jag hade hört talas om Twilight. Tror faktiskt att han kan bli helt okej om man bara mixtrar lite med hårfärg osv ;)

GALE HAWTHORNE...

...kommer att spelas av Liam Hemsworth. Denne är jag mest tveksam mot, känns inte jättebra att han har spelat mot Miley Cyrus i The Last Song... Hoppas att de lyckas få honom att ändra utseende...Njaa... :/

(ursäkta dålig bildkvalitet, ville bara inte ha med Miley Cyrus...) -.-'

Kommentarer
Postat av: MOLLIE ÅBRINK

OMG hahah gale.

2011-04-07 @ 20:32:47
URL: http://mollieabrink.blogg.se/
Postat av: MOLLIE ÅBRINK

OMG hahah gale.

2011-04-07 @ 20:32:59
URL: http://mollieabrink.blogg.se/
Postat av: MOLLIE ÅBRINK ☮

ahahahhahahahahaha fan skrattar sjukt mycket åt gale nu xdddd

2011-04-14 @ 20:57:02
URL: http://mollieabrink.blogg.se/
Postat av: Hungerspelsfan*

Hej hittade din blogg via google ( när jag sökte på hungerspelen kom den fram. yes box).

Ja men i alla fall.

Gud jag tänkte mig inte precis Peeta och Gale sådär, Okej Kattniss var okej men ändå inte som jag tänkte henne heller.

Gale borde väll vara mörkhårig o.o

Och typ (jag vet inte om du tänkte såhär men) att Peeta hade ganska ljusa färger, som blot hår typ owo



Ja, tycker i alla fall boken verkar bättre!

2011-04-15 @ 15:38:41
URL: http://mrsvictorianzombie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember Me?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0