6 juni, teaser till April Fools and Simon Says

Hej!

Idag råkar vara en lite speciell dag, för min fanfiction! Jag kan dock ännu inte avslöja vad som är speciellt, och därför kanske det verkar lite onödigt av mig att nämna det...

(ibland är fansen sjuka. då menar jag sjuka.)

Men, jag måste ändå ta upp ämnet. Jag vet att jag inte har uppdaterat på säkert flera månader, och sanningen är att jag varken har haft tid, lust eller ork för att skriva. Men för någon vecka sen plockade jag återigen fram mitt lagom slitna block och fortsatte att skriva! Nästa kapitel är ännu inte klart, men jag lovar att så fort jag kan så ska jag uppdatera med fortsättning på historien. Jag vill så gärna skriva mer, men det hinns liksom inte med, skolan tar alldeles för mycket tid, och kommer förmodligen fortsätta att göra det även nästa år.

Mitt dilemma är att jag vet vad som kommer att hända långt fram i historien, jag har till och med skrivit några utkast på framtida kapitel för att inte glömma bort mina idéer. (suck)

Som tröst har jag nu tänkt ge er ett litet, litet smakprov på ett utav dessa kapitel ;)

"I didn't hesitate as I walked up the stairs and over the small porch.
Knock, knock, knock.
I heard him walk lazily towards the door. It creaked open and I fell into his arms. 'Oh, Grandpa!'"
En liten teaser så där på kvällskvisten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember Me?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0