Bilder på Preface och 1. Dinner

Godförmiddag!

Nu är det så här, att igår skrev jag färdigt nästa kapitel, men, det tar tid att renskriva, tid som jag inte har. Därför har jag bestämt mig för att lägga upp skärmdumpar på de tidigare kapitlena, alltså så som jag faktiskt har skrivit dem.

Ni som själva har eller har haft en blogg vet säkert att det inte går att ändra typsnitt på något lätt sätt, och sen fungerar det ändå inte alltid, för att den som läser måste ha samma typsnitt på sin dator för att kunna se det... Man kan inte heller göra styckesindelning med indrag, dvs antingen kommer all text som en enda stor pannkaka, eller så blir det väldigt luftigt, jag tycker inte om någon utav varianterna. Detta är alltså anledningen till att jag nu sparat texterna som PDF-filer, sedan tagit skärmdumpar på sidorna.

Och jaa, här är Preface och 1. Dinner, läs gärna även om du redan har läst, jag tycker bättre om när man läser dem som de ska vara ;)

Klicka på bilderna för större format.















PS: Jag lägger inte upp bilderna på April Fools and Simon Says-sidan, den är enbart för nya kapitel, så att säga ;) DS.


Kommentarer
Postat av: Maria Diver

Yey! Likelikelikelike

2011-06-12 @ 09:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember Me?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0